Internetowa Obsługa Kontrahenta ZGM Piekary Śląskie
Aby skorzystać z Internetowej Obsługi Kontrahenta przejdź na adres:
Czym jest Internetowa Obsługa Kontrahentów?
Portal IOK czyli Internetowa Obsługa Kontrahentów zastępuje działający wcześniej Portal Mieszkańców dostępny (zgm-portal.piekary.pl), który służył wówczas Najemcom oraz Właścicielom lokali do monitorowania ich stanów konta, wpłat, obciążeń. Portal IOK rozszerza tą funkcjonalność o stany wodomierzy, zgłoszenia internetowe oraz wysyłkę e-faktur.
Jak uzyskać dostęp do IOK?
- Należy wypełnić WNIOSEK o utworzenie konta (POBIERZ WNIOSEK), dostępny także w Biurach Obsługi Mieszkańców.
- Wypełniony WNIOSEK należy zaopatrzyć własnoręcznym podpisem, co jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu IOK dostępnego tutaj, a następnie złożyć:
- w Sekretariacie ZGM,
- w Biurach Obsługi Mieszkańców lub
- wysłać jako załącznik e-mail (skan lub dobrej jakości zdjęcie z widocznymi danymi i jednoznacznym podpisem).
- W odpowiedzi na złożony wniosek otrzymają Państwo na wskazany adres e-Mail dane do logowania IOK, w postaci numeru klienta i tymczasowego hasła.
Maiłem wcześniej konto w Portalu Mieszkańców, co teraz?
Minął czas migracji danych z Portalu Mieszkańców. Aby otrzymać dostęp należy postępować tak jak przy normalnym składaniu wniosku o dostęp do IOK.
Czy jeśli nie mam portalu i e-faktury jestem zwolniony z konieczności terminowej wpłaty?
Przypominamy, że brak wystawienia faktury nie jest powodem do roszczeń o naliczenie odsetek czy niepłacenia opłat (czynszu). Usługa powiadamiania o fakturach i podglądu konta (teraz IOK) jest dodatkową usługą świadczoną pod warunkiem możliwości technicznych niezależnych od ciągłości trwania najmu. Terminy płatności oraz kwoty są określane w umowie oraz dostarczanych dokumentach „zmiana opłat” informującymi o wysokości stawek, które uległy zmianie.
W razie wątpliwości, można sprawdzić swoje płatności i obciążenia w siedzibie ZGM w odpowiednim dziale.