Czy jest możliwy dostęp do informacji na temat swoich płatności bez wychodzenia z domu i kontaktowania się z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej? Oczywiście, że tak. Tu bowiem działa Internetowa Obsługa Kontrahenta.
Dzięki usłudze można szybko i to bez wychodzenia z domu dowiedzieć się niemal wszystko o naszym mieszkaniu. Znajdziemy tu bowiem informacje m.in. o płatnościach czy parametrach lokalu.
Usługa zdecydowanie ułatwia życie mieszkańców zasobów ZGM. Mogą oni kontrolować zobowiązania względem administracji bez wychodzenia z domu, odpada również opóźnienie w oczekiwaniu na pisma od ZGM-u. IOK to nie tylko przystępna baza wiedzy choćby o opłatach, ale także alternatywna forma komunikacji z zakładem.
Po zalogowaniu się można uzyskać pełen wgląd w szczegóły umowy i rozliczeń z zarządcą. Jest także możliwość podawania odczytów wodomierzy indywidualnych w okresie, w którym konserwatorzy dokonują ich spisu.
Aby skorzystać z usługi, wystarczy urządzenie z dostępem do internetu i przeglądarką internetową. Wystarczy wejść na stronę iok.zgm.piekary.pl i zalogować się indywidualnym identyfikatorem oraz hasłem.
Zanim jednak skorzystamy z udogodnień Serwisu należy m.in. wypełnić wniosek o dostęp do IOK – elektronicznie poprzez zeskanowanie podpisanego dokumentu i przesłanie go, jako załącznik emailem na: zgm@zgm.piekary.pl lub dostarczenie go osobiście do siedziby ZGM-u.
Więcej informacji https://zgm.piekary.pl/iok